Теслюк П.В. Діагностико-корекційна робота зі стресовими станами учасників освітнього процесу

Друк
Створено: 18 березня 2025 Перегляди: 8

У статті розкрито психологічні основи діагностичної і корекційної роботи у випадку підвищеного стресового навантаження учасників освітнього процесу. Систематизовано об’єктивні та суб’єктивні методи оцінки рівня стресу, а також найбільш поширені методи корекції стресових станів, які можуть бути використані у роботі з учасниками освітнього процесу: аутогенне тренування, використання позитивних образів (візуалізація), м'язова релаксація, раціональна психотерапія, нейролінгвістичне програмування.

Вкладення:
Скачати цей файл (-корекційна робота зі стресовими станами учасників освітнього процесу~.pdf)-корекційна робота зі стресовими станами учасників освітнього процесу~.pdf[ ]225 Kb