Створено: 19 вересня 2023
Перегляди: 327
Автори: Бугайчук Н.В., методист лабораторії виховної роботи комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», Петряк Л.М., вчитель Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Смілянської міської ради, Вдовиченко Н.Я., вчитель Комунального закладу "Сунківський ліцей" Березняківської сільської ради, Кузнєцова А.В., вчитель Черкаської загальноосвітньої школи I – III ступенів № 30 Черкаської міської ради, Лазаренко М.Л., вчитель Будищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Будищенської сільської ради,
Марченко А.П., вчитель Золотоніської спеціалізованої школи № 2 інформаційних технологій Золотоніської міської ради.
Видання має на меті надати допомогу вчителю етики в освоєнні нового підходу до оцінювання навчальних досягнень учнів. Академічна автономія закладу освіти, серед іншого, передбачає організацію оцінювання навчальних досягнень за системою оцінювання, визначеною законодавством, або за власною шкалою.
У методичному посібнику представлені комбіновані й тестові діагностувальні роботи та бліцопитування за модельною програмою «Етика 5-6 класи» автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю. та модельною програмою «Етика 5-6 класи» автори Ашортів Є.Д., Бакка Т.В., Желіба О.В., Козіна Л.Є., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.
Для учителів етики 5 класів нової української школи